Velkommen til Åfjordtrimmen 2024

Bli med på Åfjordtrimmen 2024. Det er nå åpent for påmelding, med oppstart 20. februar.

Åfjord kommune v/Fysak, Utegruppa i Sportsklubben Stoksund, Trimgruppa i Åfjord Idrettslag, UIF Bjørgan og Roan Idrettslag fortsetter samarbeidsprosjektet for å få folk ut på tur.  Vi har lagt ut turmål/trimposter spredt utover nye Åfjord kommune. Mange av turmålene er kjente trimposter for noen av dere. Noen turmål er nye. Vi håper at alle finner noen turmål som er passe utfordrende, og at mange vil delta! Kanskje går det litt konkurranse i å oppnå flest turmål og poeng også :-).

Slik kan du delta

For nye brukere: Du laster ned Trimpoeng-appen på mobilen, registrerer deg og oppretter bruker på «Åfjordtrimmen 2024». Her vil du få orientering om hvordan du går fram videre, og du vil finne kart over alle turmålene.

Alt du trenger å gjøre:

• Last ned "trimpoeng"-appen på din mobil.
  • Registrer dine profilopplysninger.
  • Velg og klikk på konkurransen "Åfjordtrimmen2024".
  • Meld deg på konkurransen.

Du vil da få opp alle turmålene på displayet. Trykker du på et av turmålene kommer et kart opp. Du kan ikke sjekke inn på turmålene før 20. februar.

For brukere fra 2017, 2018, 2019, 2020, 2021, 2022, 2023: Har du appen lastet ned på din telefon, kan du søke opp ny konkurranse i nærheten. Der velger du Åfjordtrimmen 2024. Har du glemt brukernavn eller passord, så følger du veiledning via appen.

Turperioden er fra 20. februar til 20. september, og det er gratis å delta.

Kan vinne gavekort på 1 000 kroner

Alle som har minimum 50 poeng, er med på trekningen av gavekort/verdikort på 1.000 kroner. Vinnere blir kunngjort og kontaktet etter 20. september.

De som er innom alle postene vil få en liten overraskelse.