Tilbyr kurs i hverdagsglede

Kurset er for alle som ønsker mer glede i hverdagen. OPPDATERT 30. april: Det er to plasser ledige på kurset, som vil holdes på Julie Næss-tunet.

Oppdatert: Ut fra påmelding blir kurset i Hverdagsglede lagt til lokalene på Julie Næss-tunet denne gang. Det er fortsatt to ledige plasser til kurset, og vi ønsker oss et fulltegnet kurs for best mulig opplevelse for kursdeltagerne! Dersom du har tenkt at dette kunne være noe for deg, oppfordrer vi nettopp DEG til å melde deg på. Kurset blir holdt hver mandag fra 13.00-15.00 på Roansstua.

Om kurset

Hverdagsglede er en kursrekke som vil gi deg inspirasjon, råd og hjelp til å øve på teknikker som kan gi deg en bedre hverdag og høyere livskvalitet. Forskning viser at hva vi gjør er av stor betydning for hvordan vi trives i hverdagen.

Kurset er for alle som ønsker mer glede i hverdagen. Vi gjennomgår fem viktige grep som enhver kan gjøre for å fremme sin egen livskvalitet.

Kurset går over 6 dager, der hver økt varer cirka 2-2,5 timer. Vi ønsker deltakere fra både nord og sør i kommunen.

Kurset vil arrangeres i Åfjord sentrum og/eller på Roan, avhengig av påmeldte deltakere.

Kontakt og påmelding

Ved interesse eller hvis du har spørsmål; kontakt en av følgende personer:

• Fysioterapeut Linda Strøm Nilssen, via SMS til mob. 47 90 73 94 eller e-post linda.strom.nilssen@afjord.kommune.no.

• Fysioterapeut Barbro Amrud Nilsen, via SMS til mob. 47 63 80 59 eller e-post barbro.nilsen@afjord.kommune.no.

• Fysioterapeut Siw Jensen via SMS til mob. 90 64 23 94 eller e-post siw.jensen@afjord.kommune.no.

Frist for påmelding er fredag 19. april. Oppstart av kursrekken blir i begynnelsen av mai.

Kurset holdes av Åfjord kommune.