Finn ansatte
For å finne kontaktinformasjon til en ansatt i Åfjord kommune søker du på navn, avdeling eller tittel.
Finn en ansatt
Skriv til oss
Du kan sende en skriftlig henvendelse til oss ved å bruke kommunens kontaktskjema. Det er et sikrere og bedre alternativ til e-post. Vi ønsker derfor at du benytter kontaktskjemaet for skriftlige henvendelser. For å benytte skjemaet, må du logge inn med din elektroniske ID. Når henvendelsen din kommer inn, blir den registrert og videresendt til rette mottaker i kommunen.
Kontaktskjema
All post til og fra kommunen er offentlig dersom den ikke inneholder taushetsbelagte opplysninger. Det betyr at du kan finne brevet ditt omtalt, sitert eller gjengitt i sin helhet i media.
For å ivareta personvern på en sikrere måte, er noen arkivdeler unntatt offentlighet og dermed ikke en del av innsynsløsningen. Disse er:
- personalmapper
- elevarkiv
- barnehagebarn-arkiv
- kommunal innfordring
- startlånsaker
- bostøttesaker
Vakttelefoner
Trenger du akutt hjelp? Her finner du oversikt over døgnåpne vakttjenester for vann, septik, jordmor, brann, lege, politi og tannlege m.m.
Nød- og vakttelefoner
Besøk oss
Rådhus på Årnes: Øvre Årnes 1A, 7170 Åfjord, hverdager kl. 08.00-15.30
Servicekontor på Roan: Julie Næss vei 10, 7180 Roan, mandag og onsdag kl. 10.00-14.00
Fakturainformasjon
Fakturaadresse: Åfjord kommune, Fakturamottak, Postboks 43, 7159 Bjugn
EHF-fakturanummer: 921 875 533
Ved bestilling av varer og tjenester skal det oppgis bestillerkode (6 siffer)
Postadresse
Åfjord kommune, Postboks 54, 7169 Åfjord
Kommuneopplysninger
Kommunenummer: 5058
Organisasjonsnummer: 921 875 533
E-post: postmottak@afjord.kommune.no
All post til og fra kommunen er offentlig dersom den ikke inneholder taushetsbelagte opplysninger. Det betyr at du kan finne brevet ditt omtalt, sitert eller gjengitt i sin helhet i media. Se mer info under avsnittet "Skriv til oss" ovenfor.